vrijdag 22 juni 2012

DRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!

Wegwerkzaamheden voor de deur, waarbij de weg iedere dag opnieuw wordt opengebroken met een of andere mega-drilboor, da's echt niet gezellig (understatement!). Verder zijn ze naast ons huis aan het bouwen en achter ons huis zit een radiostation, die vanmorgen de generator bijzette om onduidelijke redenen. Ahhhhhhhhhh!!! Toen was ik ineens klaar met het huishouden. Zelfs poes begon te mauwen, niet wetende waar ze moest gaan liggen.
Sowieso heeft poetsen in huis niet veel zin, want de wegwerkzaamheden leveren nogal wat stof op. De Sahara is er niets bij. Alles zit onder. Een gezellig babyhoekje heb ik opgeruimd, omdat het toch alleen maar vies wordt.
Tot slot een foto hoe ik eruit zie na het simpelweg vegen van het huisje. Heb ik niet eens een foto van Maarten die geregeld op z'n kop hangend in de boot, aan het klussen is op de Lola. Valt niet mee met deze hitte.
Zo. Wil niet klagen, maar om altijd alleen maar de paradijselijke kant te laten zien van onze reis is ook zo eenzijdig.
En ja, ik doe mijn best wat meer zon naar Nederland te sturen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten