donderdag 21 maart 2013

Rommelen en regelen

Ik zit achter de computer bij mijn ouders. Mijn vader zit voor de buis met Guus Meeuwis, mijn moeder legt een puzzel, Ties ligt boven lief te slapen evenals mijn nichtje Nadine. Nadine komt een nachtje logeren, want ze heeft nog wat Ties-tijd in te halen. Gezellig. Maarten heeft vandaag hout kort gezaagd met mijn pa en zo rommelen we wat aan.

We hebben Ties ingeschreven in Eindhoven, dat viel nog niet mee. Bonaire is een speciale Nederlandse gemeente, maar staat op het stadhuis in het computersysteem alleen vermeld als zijnde buitenland. Gelukkig is de mevrouw erg behulpzaam en lukt het toch om Ties in te schrijven. Zodoende heeft hij een sofinummer gekregen en bestaat hij nu ook op papier voor het Nederlandse systeem. Handig.
We vallen geregeld net tussen wal en schip met ons uitzonderlijke reis- en geboorteverhaal en daarmee ook met de dingen die geregeld moeten worden. Onze tactiek om met een grote glimlach dringende verzoeken te doen helpt meestal, evenals Ties meenemen.

3 opmerkingen:

  1. Anyone who needs a new idea to stay motivated should definitely try
    this. Men can follow these health and fitness tips to lose weight
    and get healthy and fit. Get your heart rate up with a quick burst of fast
    movement.

    my web-site - fitness tips and quotes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is my first time go to see at here and i am really happy to read everthing at alone place.


    My web-site - sconir.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi! I could have sworn I've been to this web site before but after browsing through many of the posts I realized it's new
    to me. Anyways, I'm certainly pleased I discovered it and I'll be bookmarking it and checking back
    often!

    My blog; http://shbab.twhed.com/blogs/965/939/effortless-biotechnology-advice

    BeantwoordenVerwijderen