vrijdag 17 augustus 2012

miep miep nieuwingggggggggg

Zo snel als roadrunner kan rennen, zo snel ging deze week met ons familiebezoek voorbij. Ze hadden een heel goed resort geregeld, met zwembad voor de deur en een strandje drie stappen verder. De afwisseling van dingen met elkaar ondernemen en dat zij zelf met het gezin op pad gingen, was ook perfect. Mijn broer heeft de reuzemanta (breedte ca. 3.5 m.) hier in de zee gespot, de lucky basterd! Mijn schoonzusje heb ik nog nooit zo lang heerlijk op een luie ligstoel met een boek zien liggen. Mijn nichtje mistte Ties en mij meteen toen hij en ik een enkele uitrustdag namen. En terecht. Mijn neef wilde Ties ook even vasthouden. Maar natuurlijk! Grijp je kans! En toen was het ineens alweer donderdag en werden ze op het vliegveld omgeroepen of ze wel mee wilden met het vliegtuig :-)

Het was heel bijzonder dat ze hier op Bonaire waren, zeker omdat er thuis een boerderij nog gewoon door moest lopen. Het gekke met familie anderzijds is dat zo'n weerzien meteen weer vertrouwd is en daarmee zo 'gewoon' in de goede zin van het woord.
We gaan vanmiddag de boot schoonmaken, want Maarten z'n moeder, Maike, komt morgen. Ze logeert op de boot, die behoorlijk smoezelig wordt nu wij er niet op wonen. Ties voorstellen aan een van z'n oma's. Fijn!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten