maandag 7 mei 2012

hot hot hot

Ik adem, dus ik zweet. Zo is het nu hier.
Nee, we klagen niet, maar warm is het wel!
Gister bij de trap aflopen m'n evenwicht verloren en mijn enkel licht verstuikt. Gelukkig valt het mee, want ik beweeg soms toch al als een oude dame met die dikke buik van me. :-) Zwachtel erom is fijn en verder is het gelukkig slechts licht pijnlijk en ok dus.

Uitklaren bij de douane, laatste klussen op La Goelle & eigen boot doen, boodschappen doen, nog een handdoeken was ergens in een wasmachine doen en dan...
gooien we morgen de trossen los. Richting Sint Barts, daarna naar Saba en vervolgens -als er weer wind is- naar het zuiden richting Bonaire. Nog een paar eilanden bezoeken voor we ons gaan settelen in Bonaire. Leuk!

ps NIEUW FILMPJE OP DE WEBSITE---> CARNAVAL!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten