zaterdag 13 augustus 2011

Op afstand.

Als het met iedereen goed gaat, is het makkelijker om op afstand te zijn, maar dat is niet altijd het geval. Zus zit niet zo lekker en natuurlijk maak ik me zorgen. Het is lastig om ver weg te zijn, er niet te kunnen zijn, gewoon er zijn. Gelukkig zijn anderen er wel voor haar en gezin, dat helpt. Skype, mobiele telefoon, email maken dat we geregeld contact met thuis hebben. Dan zijn we weer even dicht bij elkaar. Lang leve de moderne technologie! Daarnaast heb ik alle vertrouwen dat het goed komt, dat helpt ook.
Vanmiddag om 15.15 uur aangekomen in Sesimbra, een Portugese badplaats. Om 15.30 lag ik in het water en weer een half uur later had ik lekker gedoucht buiten in de kuip. Hoe luxe is dat! Dat was weer genieten. Je de hele tijd zorgen maken helpt immers niets.

2 opmerkingen: