vrijdag 19 augustus 2011

Op zoet water.

We liggen in Alcoutim, op de rivier -dus zoet water- Guerreiros de Rio. Aan de overkant ligt Spanje, dus we zijn weer dichtbij de tapas, mmm.
Tocht op de rivier gisteren was mooi, inclusief toplunch op de boot --> tonijn! Weer een dag ervoor was ik aan het koken, toen Maarten me riep. "Daan, Daan, ik heb je hulp nodig!" Mopperend zette ik het gas uit. Ter beeldvorming: de boot wiebelt en daarmee alles wat je neerzet, de keuken is schattig doch klein, mijn hoofd knalrood vanwege de hitte en het vuur en natuurlijk doe ik mijn stinkende best iets lekkers te maken, waarbij timing en alles warm houden niet altijd meevalt... Maarten moest wel een hele goede reden hebben me weg te roepen uit de keuken. Dat had hij, want de vislijn stond strak en samen hebben we de vis binnen gehaald. Hij had de hoofdprijs, tonijn.
Vanmiddag per bus en trein naar Faro, om daar morgenochtend mijn ouders op te pikken. Erg veel zin in!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten