maandag 10 oktober 2011

Lalala Palma

Afgelopen weekend zijn we op sleeptouw meegenomen door Ilka en Dieter en hun zoon Ties. Wat een luxe als mensen de weg kennen en je meenemen van de ene mooie plek naar de andere. Maarten werkt aan het zonnescherm in het huis van Dieter & Ilka. In de haven was het soms te winderig en vooral te vies, waardoor de mooie crème kleurige stof zwart werd. Na een fijne roest- en huishouddag op de boot, heb ik ook de bus naar Tijarafe genomen, waar zij wonen. De tocht tussen alle bananenplantages door is prachtig en nog leuker is het om een sluiproute te weten inmiddels. Dus stap ik in the middle of nowhere uit en weet -nadat Maarten en ik samen al twee keer flink misgelopen zijn...- de weg naar het huis. Ilka staat me heel lief halverwege op te wachten, maar ik blijk de route nu echt te kennen. Onderweg verzamelen we enkele amandelen en slaan de noot kapot, mmm echt lekker.

1 opmerking:

  1. Groeten vanuit Fuerteventura! Tot snel! kaap verden?

    Bier en wijn staan koud!

    Groet,
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen