vrijdag 13 april 2012

Koud hoor

Terwijl Maarten, na even terug geweest te zijn op Antigua, nu weer met boot Bo & boot Tahira op het vrijwel onbewoonde eiland Barbuda vertoefd, leg ik overal en nergens bezoekjes af in Nederland. Letterlijk een wereld van verschil.
Het is raar hier te zijn en tegelijkertijd ook heel vertrouwd. Na vijf minuten is het weer heel gewoon om bij een vriend of familielid te zijn. Best geruststellend vind ik dat. Het prutweer is me ook bekend en na de eerste vier dagen muts en wanten gebruikt te hebben, kan ik inmiddels alweer zonder. Heb veel tijd met mijn ouders en familie doorgebracht en dat is heel fijn. De laatste dagen vertoef ik in mijn eigen hometown, Eindhoven, en nu is het een beetje een gekkenhuis. Maar ja, nu ik er toch ben wil ik het een en ander regelen (o.a. babyspullen verzamelen bij familie!) en is de verleiding groot om veel mensen eventjes te zien. Veel 'eventjes momenten' bij elkaar, maken dat de dagen goed gevuld zijn. Van de nood een deugd maken heet dat. Ben er nu toch.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten