vrijdag 6 juli 2012

Hoe klein is Bonaire?

Daan zit bij de kapper. Een feest, want op zee heb je geen hip kapsel nodig en dus gebeurt dit slechts twee keer per jaar. Babbel de babbel bij de kapsalon, vraagt de kapster of ik nog dingen nodig heb voor de baby.
"Nee, geloof het niet. We doen het met zo min mogelijk spulletjes."
"Heb je een aankleedkussen?"
"Nee, wel een boot vol kussens en in ons huisje een bed waar ik een kleedje op kan leggen..."
"Is wel handig hoor, ik heb er nog eentje liggen en mijn meiden zijn drie en vier."
"Nou ja, in dat geval. Super!"
Twee dagen later fiets ik zoals afgesproken langs de kapsalon. Blijkt dat de kapster het kussen aan haar vriend Fred heeft meegegeven, want die zou Maarten vandaag zien. Ik snap er niets van. "Waar kennen die elkaar dan weer van?"
Maarten is gevraagd een zonnescherm te maken voor een boot van een duikclub hier op Bonaire. Vandaag zetten ze de boot voor de deur om een en ander af te meten en aangezien Fred eigenaar is van deze duikclub rijdt hij de boot voor...
Zo klein is Bonaire.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten