zondag 22 juli 2012

Uitgerekend

Onderweg hebben we in drie verschillende talen een echo gekregen. De uitgerekende datum verschilt tussen 21 juli en 31 juli. Het kindje mag komen, dat is duidelijk. Op de bank wachten tot het zover is, mmm... niet echt een optie. Doch, de energieschaal is echt anders dan normaal. "Geniet van de rust die je nu nog hebt!" Is een veelgehoord advies. Ik denk er vast aan terug straks als we slapeloze nachten hebben met een huilbaby hihi. Nu heb ik vooral zin in ons kindje. Zin om te bevallen, ook al weet ik niet precies wat me te wachten staat.
Gister in Kralendijk wat gewinkeld. De buik is zo groot, dat ik veel gezellige vragen krijg. "Wanneer is het zover?" Toch gek om dan te antwoorden, "nou ehhh...vandaag misschien".
 
Alsof de buik van zichzelf niet groot genoeg is...van onderen gefotografeerd :-) 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten