donderdag 17 november 2011

Sinterklaas

Anita loopt met kinderen op de steiger en roept naar Maarten.
Anita: "Het is Sinterklaas he! Denk jij ook dat hij La Gomera weet te vinden?"
Maarten: "Nou, ik heb gehoord dat hij op de marifoon komt!"
De ogen van de kinderen worden groter en groter.
Anita: "Echt?"
Maarten: Ja, ik heb begrepen van wel. Op kanaal 77 heb ik gehoord."
Anita: "Horen jullie dat? Nou, wij gaan eerst douchen, dus ik hoop dat we dan op tijd terug zijn."
Er verschijnen blosjes op de wangen en grote glimlachen.
Maarten:"Ik heb begrepen dat hij over een half uur op de marifoon is."
Anita:"Nou, dat zou perfect zijn!"

Een half uur later doen Maarten en ik een hoorspel voor 7 kinderen en wordt er luid over het marifoonkanaal gezongen. Sinterklaas vertelt de kinderen dat ze vooral geen slipper neer moeten zetten, maar de grootste schoen die ze aan boord kunnen vinden.
Veel lol aan beide kanten. Kleine moeite groot plezier en de Sint was dus ook echt hier!

ps Fotoalbum maand 5 is online.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten