woensdag 16 november 2011

Sociaal La Gomera

We komen hier maar moeilijk weg, want het is een hele gezellige haven met veel leuke mensen. Soms is een haven te stil, deze is bijna te druk. Maarten doet aan speervissen met Engelse Nick. Verse vis op de bbq is bijzonder lekker. Ook sashimi -rauwe vis- gegeten mmm, beetje sojasaus erop en klaar ben je. Had meer Kikoman sojasaus moeten kopen thuis, hier is dat een van de dingen die super duur zijn --> €9,75 voor een literfles. Oh ja en wasabi thuis gelaten--> dom! Afijn.
Ik ben klaar met boodschappen doen. Nee, niet waar. Ik ben er klaar mee, dat wel!  Hier is de plek om de boot te bevoorraden en we zitten tot ons nokkie vol.
We zijn vijf maanden onderweg nu. Al best lang. Zoeken naar balans soms tussen contact thuis in Nld, contacten hier, nieuwe indrukken en het zeilen. Miss Luna maakt de boot nog meer thuis. In de haven deed ze het erg goed, we zijn benieuwd hoe het gaat als we meerdere dagen op zee zijn.
Met mijn verjaardag zijn we waarschijnlijk in Kaapverdië. Kan ik daar weer bananencake maken in mijn wonderpan. Dat gaat bijzonder goed. Brood is het volgende project Maike!

ps. We hebben een postadres in Suriname. De familie heeft het ook.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten