maandag 21 januari 2013

In de wasserette

Herrie om me heen van draaiende wasmachines en drogers. Ties is in slaap gevallen. Op de tv de inauguration van Obama. Dat is lang geleden dat ik nieuws heb gezien! Ondertussen tik ik vast een bericht voor de website. Multi-tasking nu Ties even slaapt. Zo gaat dat overal volgens mij met een ukkepuk, ook onderweg met een boot.
We liggen naast het zogenaamde volleybal-strand. Ik hoop vanmiddag een balletje mee te meppen. Niet dat ik daar goed in ben, maar even sporten lijkt me heerlijk! We proberen veel te bewegen en dat gaat prima, maar het mag altijd meer. Daarbij is het dan -naast wandelen- voornamelijk zwemmen en er zijn ook in deze baai gisteren nog haaien gespot vlakbij onze boot, wat zwemmen iets te spannend maakt.
Vanmorgen hebben we al "grote boodschappen" gedaan. Afhankelijk van de prijs van het product, hebben we verse spullen ingeslagen. De kar was dus helemaal niet zo groot. Geen chocolade, of lekkere koekjes, zelfs fijne toast is duur! Wasa crackers kosten $7,- !! We gaan lekker onze voorraad opmaken, daar zijn de Bahama's goed geschikt voor! En dan gauw weer naar een baai waar Maarten kan gaan vissen. Niets zo heerlijk dan vers gevangen vis.
Er liggen hier super veel boten. Gisteren een Italiaans stel ontmoet met een baby van 8 maanden oud. Leuk om relatief veel baby's (al drie anderen ontmoet!) om ons heen te hebben. De was is bijna klaar. Dan nog even berichtjes binnen halen bij het internetcafe, dan met de bijboot alles naar de boot sjouwen, alle boodschappen opruimen, was opvouwen, tussendoor volleyballen, tussendoor broodbakken als het lukt. We hebben een heerlijk drukke dag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten